تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاکسازی حومه آرامگاه فردوسی با مشارکت دوستداران محیط زیست

مدیر پایگاه میراث فرهنگی توس گفت: حدود 200 کیلوگرم زباله در حومه آرامگاه فردوسی با کمک و مشارکت دوستداران محیط زیست جمع آوری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احسان زهره وندی افزود: این اقدام در قالب پاکسازی حومه آرامگاه فردوسی از زباله با کمک و مشارکت انجمن همیاران محیط زیست و شهرداری منطقه 12مشهد صورت گرفت.

وی گفت: در این طرح 50 نفر از علاقه مندان محیط زیست، 30 نفر از افراد بومی ساکن منطقه و 20 نفر دیگر از نیروهای شهرداری و شماری از مسئولان به همراه خانواده هایشان مشارکت داشتند.

مدیر پایگاه میراث فرهنگی توس افزود: در این چارچوب 100 کیسه زباله و نخاله به وزن تقریبی 200 کیلوگرم از محدوده اطراف آرمگاه فردوسی و جلوخان آرامگاه جمع آوری شد.

احسان زهره وندی گفت: نکته جالب در اجرای این طرح کمک و مشارکت در جمع آوری زباله ها از سوی گردشگرانی بود که برای بازدید از آرامگاه و شهر تاریخی توس به این مکان سفر کرده بودند.

آرامگاه فردوسی با وسعت 360 هکتار در محدوده منطقه 12 شهرداری مشهد در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده و سالانه میزبان میلیونها گردشگر داخلی و خارجی است.

انتهای پیام//ف.ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاکسازی حومه آرامگاه فردوسی با مشارکت دوستداران محیط زیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..