تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی فیلم های بخش مسابقه جشنواره فیلم کوتاه دینی «رویش»

فیلم های بخش مسابقه جشنواره فیلم کوتاه دینی «رویش» در بخش های مستند،فیلم های داستانی و پویا نمایی معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، هیات انتخاب این جشنواره دربخش مسابقه آثار مستند از بین بیش از 440 اثر مستند که در دو بخش «ملی» و «جوانه‌ها» شرکت کرده بودند، 18 اثر از بخش «ملی»و 9اثردر بخش «جوانه‌ها» برای حضور در دهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش معرفی کرد.

هیات انتخاب بخش داستانی هم از بین بیش از 600 اثر داستانی که در دو بخش «ملی» و «جوانه‌ها»ی این جشنواره، 20 اثر داستانی از بخش ملی و در بخش «جوانه‌ها» نیز 10 اثر داستانی را برای حضور در دهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش معرفی کرد.

هیات انتخاب بخش پویانمایی نیز از بین 150 اثر پویانمایی که در دو بخش «ملی» و «جوانه‌ها»ی این جشنواره 16 اثر پویانمایی را در بخش «ملی» و9 اثر را در بخش «جوانه‌ها» برای حضور در دهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش معرفی کرد.

دهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی «رویش»، 27 الی 30 دی ماه در پردیس سینمای هویزه مشهد مقدس، برگزار خواهد شد.

دسترسی به وب سایت جشنواره به نشانی: www.ruyeshfestival.ir امکان پذیر است.

انتهای پیام//ف.ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی فیلم های بخش مسابقه جشنواره فیلم کوتاه دینی «رویش»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..