تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نائب رئیس شورای شهر آبیک از عدم برگزاری برنامه متمرکز در 9 دی گلایه کرد

ساعت: 14:09 منتشر شده در مورخ: 1395/10/11 شناسه خبر: 994306

این عضو شورای شهر اضافه کرد: ولی با همه این برنامه‌ها جای خالی یک برنامه شهرستانی با تجمع عظیم مردمی در روز ۹ دی کاملا احساس ‌می‌شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله ملک‌پور نائب رئیس شورای شهر آبیک در گفت وگو با نگاه آبیک؛ از عدم برگزاری یک برنامه منسجم شهرستانی ویژه ۹ دی گلایه کرد و گفت: با وجود برنامه‌هایی که توسط سپاه و آموزش و پرورش برگزار شد، جای خالی یک برنامه شهرستانی با تجمع عظیم مردمی در روز ۹ دی کاملا احساس ‌می‌شد.

وی افزود: در خلق حماسه تاریخی ۹ دی که در واقع نمایان ساختن ظرفیت انقلاب اسلامی با اتکای به اراده مردم و جایگاه الهی ولی فقیه بود می‌شود از زاوایای گوناگونی مورد بررسی قرار داد.

ملک‌پور تصریح کرد: نکته‌ای که امروزه باید به آن دقت کنیم آن هست که برخی از سیاسیون کشور در اشارات خود به حماسه ۹ دی و تعریف از حضور مردم و پیمان با ولایت صحبتی از فتنه و فتنه گران نمی‌کنند و این حق مطلب این حماسه عظیم رو ادا نمی‌کند. مگر می‌شود در تعاریف خود از مسئله فتنه به را حتی گذشت.

این عضو شورای شهر خاطرنشان کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری فرموده‌اند مسئله فتنه و فتنه گران از خطوط قرمز نظام هستند و قطعا این امر در ذهن همه مردم و برگ برگ تاریخ این نظام خواهد ماند و هر شخصی در هر جایگاهی بخواهد تزلزلی در این خطوط انجام دهد قطعا با واکنش انقلابی مردم مواجهه خواهد شد.

نائب رئیس شورای شهر تأکید داشت: البته اعتقاد دارم برای تبین فتنه باید نگاهی به انتخابات سال ۸۸ داشته باشیم. انتخاباتی که با حضور عظیم مردمی صحنه‌ای زیبا از قدرت و اراده مردم در بالا بردن توان نظام جمهوری اسلامی ایران در صحنه‌های بین المللی ترسیم کرد.

وی افزود: این همان چیزی بود که دشمنان داخلی و خارجی ما را در حمله به پایه‌ها و ارکان نظام بیشتر ترغیب می‌کرد؛ چرا که حماسه ۹ دی پاسخی کوبنده و قاطع در برابر فتنه گران بود.

ملک‌پور ادامه داد: در شهرستان آبیک برنامه‌های متعددی در گرامیداشت این حماسه توسط سپاه، آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌ها برگزار شد چرا که ما نباید بگذاریم این برگ زرین و پدیده الهی از حافظه ملت پاک شود.

این عضو شورای شهر اضافه کرد: ولی با همه این برنامه‌ها جای خالی یک برنامه شهرستانی با تجمع عظیم مردمی در روز ۹ دی کاملا احساس ‌می‌شد.

وی متذکر شد: وضعیتی که سران فتنه در حال حاضر دارند قطعا رافت و عطوفت اسلامی شامل حالشان شده است؛ زیرا در غیر این صورت شروع مجازات آنها و اقداماتی که علیه امنیت ملی و نظام اسلامی داشته‌اند قطعا از حصر خانگی سخت تر خواهد بود.

ملک‌پور در پایان عنوان کرد: هدف فتنه گران و آشوب طلبان براندازی نظام و ایجاد شکاف بین مردم و رهبری بود و اقدامات چندین ماه آنها خسارات و آثار منفی زیادی برجای گذاشتند که می‌توان به برهم زدن آرامش و امنیت جامعه که محصول خون پاک شهیدان بود اشاره کرد.

انتهای خبر/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نائب رئیس شورای شهر آبیک از عدم برگزاری برنامه متمرکز در 9 دی گلایه کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..