تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۰تیتر داغ دنیای آی‌تی از صفحه سبز مرگ در ویندوز تا سانسور گسترده اینترنت در آفریقا

۱۰تیتر داغ دنیای آی‌تی از صفحه سبز مرگ در ویندوز تا سانسور گسترده اینترنت در آفریقا

خبرآنلاین:

شماره 1 - هرچند سهام تسلا موتورز با 10 درصد افت سال 2016 را پشت سر گذاشت اما سهامش همچنان بالای 200 دلار خریدوفروش می‌شود.

شماره 2 - مایکروسافت از اینکه توانسته دوبرابر انتظار یعنی 30 هزار پی سی سرفیس استودیو بفروشد، در پوست خود نمی‌گنجد.

شماره 3 - اسلک، پیام‌رسان انترپرایز مدیر محصولات خود، جیسون شلن را از دست داد. کمتر از یک سال جیسون به اسلک 3.8 میلیارد دلاری پیوسته بود.

شماره 4 - شوق نینتندو باعث شده تا نسخه اندرویدی زودتر از انتظار راهی بازار شود.

شماره 5 - وضعیت وخیم در توشیبا باعث شده تا این کمپانی قدیمی دست به «اسکناس سوزی» زده و با فروش اموال و سهام خود به پایین‌ترین قیمت، سهامداران را از ورشکستگی نجات دهد.

شماره 6 - آمازون با ثبت اختراعی می‌خواهد از نوعی کشتی هوایی به‌عنوان انبار خود استفاده کند. این کمپانی اخیراً ارسال کالا با پهپاد را با موفقیت آزمایش کرد.

شماره 7 - مؤسس سایت معروف رددیت / Reddit با سرنا ویلیامز تنیسور معروف ازدواج کرد.

شماره 8 - صفحه سبز مرگ در ویندوز به‌جای صفحه آبی مرگ برای برخی کاربران ویندوز 10 نمایان شده است.

شماره 9 - توئیتر قابلیت ویدئو استریمینگ 360 درجه‌ای را برای اپ خود به نام Periscope در رقابت با فیس‌بوک ظاهر کرد.

شماره 10 - حکومت‌های آفریقایی در سال 2016 بیش‌ازپیش روی خاموش کردن عمدی اینترنت علیه کاربران تأکید کردند. قطعی در بروندی، اوگاندا، گامبیا و گابن به دلیل انتخابات، در الجزایر به دلیل تقلب در امتحانات وقطعی به دنبال اعتراض به سیستم قضایی در اتیوپی از نمونه‌های 2016 بود که باعث شد تا کلید خاموشی اینترنت بارها در قاره سیاه زده شود.

 
(عکس خبر: کشتی هوایی آمازون که قرار است به عنوان انبار متحرک در نقاط خاص از آن استفاده شود)
 

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۰تیتر داغ دنیای آی‌تی از صفحه سبز مرگ در ویندوز تا سانسور گسترده اینترنت در آفریقا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..