تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصمیم‌گیری نهایی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در مورد صادقی طی جلسه چهارشنبه/ کواکبیان از افشاکننده اظهارات ظریف شکایت کرد

سخنگوی هیئت نظارت بر نمایندگان گفت: در جلسه روز چهارشنبه جاری، هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان آخرین تصمیم خود را در مورد پرونده صادقی خواهند گرفت.

تصمیم‌گیری نهایی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در مورد صادقی طی جلسه چهارشنبه/ کواکبیان از افشاکننده اظهارات ظریف شکایت کردمحمدجواد جمالی سخنگوی هیئت نظارت برنمایندگان در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از اعلام نظر نهایی این هیئت در مورد پرونده محمود صادقی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر طی جلسه روز چهارشنبه آتی خبر داد.

وی تصریح کرد: در جلسه روز چهارشنبه هفته گذشته اظهارات آقای صادقی به سمع و نظر اعضای هیئت نظارت رسید و قرار شد وی آخرین اظهارات خود را به این هیئت ارسال کند لذا آخرین تصمیم این هیئت در مورد صادقی به روز چهارشنبه آتی موکول شد.

سخنگوی هیئت نظارت بر نمایندگان همچنین با اشاره به اظهارات کریمی قدوسی در رابطه با افشای سخنان ظریف در جلسه کمیسیون امنیت ملی نیز خاطر نشان کرد: کواکبیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر و همچنین عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تنها نماینده‌ای است که از کریمی قدوسی به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت کرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصمیم‌گیری نهایی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در مورد صادقی طی جلسه چهارشنبه/ کواکبیان از افشاکننده اظهارات ظریف شکایت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..