تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش مهارتی کارآموزان فنی و حرفه ای

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گفت:در 9 ماه نخست سال جاری بیش از یک میلیون و 509 هزار و 819 کارآموز فنی و حرفه ای در موسسه های کارآموزی آزاد استان آموزش دیده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای،عطارنیا اظهار داشت: آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای توسط بخش خصوصی و با کسب مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و براساس برنامه‌های درسی و استانداردهای مهارت آموزش مصوب سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و تامین عوامل آموزشی واجد شرایط نسبت به برگزاری دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای اقدام می‌کنند
.
وی افزود: این آموزش ها در 178 آموزشگاه خصوصی دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در بخش های صنعت و خدمات اجرا شده که چهار هزار و 966 زن و 2 هزار و163 مرد در حرفه های مورد علاقه خود آموزش های مهارتی را فرا گرفتند.

عطارنیا خاطرنشان کرد: آموزش های بخش خصوصی در 125 حرفه آموزشی از زیر مجموعه 20 رشته آموزشی از جمله فناوری اطلاعات، مراقبت و زیبایی، طراحی و دوخت، امور مالی و بازرگانی، عمران، برق، گردشگری، مکانیک، معدن، مخابرات و الکترونیک، صنایع دستی، خدمات آموزشی و بهداشت و ایمنی و غیره برگزار شده است.

مدیر کل فنی و حرفه ای استان گفت: مهارت آموزان در آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد در پایان دوره در 2 مرحله آزمون کتبی و عملی شرکت کرده و پس از اخذ امتیاز قبولی در این 2 مرحله، گواهینامه مهارت کسب می‌کنند.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش مهارتی کارآموزان فنی و حرفه ای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..