تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش زمان و محدوده طرح ترافیک تا سه‌شنبه

زمان و محدوده‌ی طرح ترافیک شهر تهران از امروز شنبه ۱۱ دی افزایش یافت و تا سه شنبه ۱۴ دی ادامه دارد.

پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، زمان و محدوده‌ی طرح ترافیک شهر تهران را برای روزهای شنبه ۱۱ دی تا سه‌شنبه ۱۴ دی افزایش داد.

به گفته‌ی سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، طبق اعلام و تصمیم کمیته‌ی اضطرار شهر تهران با توجه به افزایش آلاینده‌ها در آسمان  این شهر، از روز شنبه ۱۱ دی‌ماه محدوده‌ی طرح ترافیک به محدوده‌ی زوج و فرد افزایش پیدا خواهد کرد. اجرای این طرح تا سه‌شنبه ۱۴ دی ادامه خواهد داشت.

بر اساس اعلام رئیس راهنمایی و رانندگی پلیس تهران بزرگ، زمان طرح ترافیک در این چهار روز تا ساعت ۱۹ (۷ شب) خواهد بود. تمام دوربین‌های محدوده‌ی طرح ترافیک و طرح زوج و فرد، در این روزها اقدام به ثبت ورود و خروج خودروهای فاقد طرح ترافیک می‌کنند. پس برای ورود به محدوده‌ی طرح زوج و فرد که در این ۴ روز به طرح اصلی تبدیل شده است، باید آرم طرح ترافیک داشت.

علاوه بر دوربین‌های نصب‌شده در سطح شهر، مأموران راهنمایی و رانندگی نسبت به جلوگیری از ورود به محدوده‌ی طرح و اعمال قانون اقدام خواهند کرد.

سردار مهماندار گفت:‌ «همكاران پلیس راهور در اجرای اين طرح، حضور مستمر و فعال خواهند داشت. آن‌ها ضمن جلوگيری از ورود خودروهای غیرمجاز، با خودروهای فاقد معاينه فنی، پلاک مخدوش و دودزا برخورد و اعمال قانون خواهند کرد.»

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: «توصيه‌ی من به همه همشهريان تهرانی استفاده از حمل و نقل عمومی در روزهای آلايندگی هوا و خارج نشدن غيرضروری سالمندان و كودكان از منازل در اين چند روز است. من و همه همكارانم با فعاليت شبانه‌روزی به دنبال ايجاد آسايش روحی و روانی هنگام تردد و عبور و مرور برای مردم تهران هستيم و اين اطمينان را داريم كه در اين طرح نيز آنان با ما همراه و همگام خواهند بود.»

بدین ترتیب در روزهای شنبه ۱۱ دی تا سه‌شنبه ۱۴ دی، مرزهای محدوده‌ی طرح ترافیک از جنوب بزرگ‌راه بعثت، از شمال بزرگ‌راه همت، از غرب بزرگ‌را‌ه‌های نواب و چمران و از شرق بزرگ‌راه‌ امام علی خواهد بود. ساعت طرح در این چهار روز، ۶:۳۰ تا ۱۹ خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش زمان و محدوده طرح ترافیک تا سه‌شنبه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..