تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معاون فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران سفیر حامی صنایع دستی ایران شد

به گزارش افکارنیوز،

در این همایش با توجه به اقدامات مترو تهران در راستای گسترش و ایجاد فرهنگ حمایت از صنایع دستی، از محمد بنی حسن سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران تقدیر و وی به عنوان سفیر صنایع دستی ایران انتخاب شد. 

معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران در حوزه سبک زندگی ایرانی اسلامی و هویت ملی اقدام به اجرای کارگاه و نمایشگاه‌های متعددی در ایستگاه‌های مترو کرده که با استقبال خوبی از سوی شهروندان روبرو شد. 

همچنین از فعالیت‌های مؤثر و تلاش‌های الهه راستگو عضو شورای شهر، پروانه مافی نماینده مجلس، حسن غفوری عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و امید زندگانی و ساناز سماواتی نیز تقدیر شد. 

نخستین همایش جهادگران اقتصادی ایران با حضور مسئولین اتحادیه صنایع دستی و فرمانده بسیج ادرات استان تهران، نماینده شورای شهر، مجلس شورای اسلامی و هنرمندان برگزار شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معاون فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران سفیر حامی صنایع دستی ایران شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..