تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرچم دار بعدی ال جی چه خصوصیاتی خواهد داشت؟

کد خبر: ۴۵۲۱۲۳

۱۰۵  بازدید

LG G6 پرچم دار بعدی ال جی، تاکنون توجه های زیادی را به سمت خود جذب کرده است، این دستگاه امکان دارد با شیشه ای در پشت دستگاه که به عنوان استفاده در شارژ بدون سیم استفاده شود، به بازار عرضه شود.

وب سایت کلیک: LG G6 پرچم دار بعدی ال جی، تاکنون توجه های زیادی را به سمت خود جذب کرده است، این دستگاه امکان دارد با شیشه ای در پشت دستگاه که به عنوان استفاده در شارژ بدون سیم استفاده شود، به بازار عرضه شود.

 LG G6، پرچم دار بعدی ال جی، چه خصوصیاتی خواهد داشت؟

پرچم دار بعدی ال جی، ال جی G6 است و انتظار می رود که این دستگاه با پوشش شیشه ای پشت صفحه ارائه شود وهم چنین امکان شارژ وایرلس یا بی سیم این دستگاه نیز وجود دارد. براساس اخباری که از ETNews ارائه شده است، ال جی G6 پرچم دار بعدی ال جی خواهد بود که اولین سری از دستگاه های سری G در سال ۲۰۱۷ خواهد بود. انتظار می رود که مواد سازنده و متریال این دستگاه از سری های قبلی گوشی های هوشمند ال جی پیروی کند. در گوشی هوشمند ال جی G4 ما شاهد پوشش پلاستیکی در پشت دستگاه بودیم، در ال جی G5 این پوشش پلاستیکی تبدیل به پوشش فلزی شد و حالا در ال جی G6 این پوشش به پوشش شیشه ای تبدیل می شود.

اما این تنها اطلاعاتی نیست که از ال جی G6 ارائه شده است، این پوشش شیشه ای پشت این دستگاه بی علت نبوده است و به این دلیل از متریال شیشه در این دستگاه استفاده شده است تا این دستگاه از شارژ بی سیم یا وایرلس بهره گیرد. اگر از متریال فلز در این دستگاه استفاده می شد امکان قرار دادن شارژ وایرلس یا بی سیم بر روی این دستگاه بسیار سخت می شد.

این اولین باری نیست که گوشی هوشمند با پشت شیشه ای عرضه می شود، سامسونگ نیز در گلکسی S6 از این قابلیت استفاده کرده بود و این دستگاه نیز امکان شارژ بی سیم را داشت ولی در اینجا مسئله‌ای مطرح می شود که ممکن است مسئله‌ای در باتری این دستگاه کمی کار را سخت کند.

با این فرضیات، این امکان که باتری این دستگاه جداشدنی باشد، کم می شود و حتی این مسئله نیز برای کمپانی بسیار مشکل است که هم از متریال شیشه در پشت دستگاه استفاده کند و هم از باتری جدا شونده. البته هنوز اطلاعاتی مبنی بر ماژولار بودن طراحی G6 ارائه نشده است ولی اگر این دستگاه نیز به پیروی از G5 دارای طراحی ماژولار باشد در این زمینه ممکن است با برخی مسائل رو به رو شود. اطلاعات ارائه شده هنوز در حد خبرهای اولیه هستند که نمی توان به آن ها اطمینان کامل کرد، باید صبر کرد و دید که این دستگاه چقدر با اخبار لو رفته هم‌خوانی دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرچم دار بعدی ال جی چه خصوصیاتی خواهد داشت؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..