تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات منتسب به ZenFone 4 ایسوس، حاکی از اندروید نوقا و باتری 4850 میلی آمپر ساعتی است

مشخصات منتسب به ZenFone 4 ایسوس، حاکی از اندروید نوقا و باتری 4850 میلی آمپر ساعتی است

اخیرا مشخصات اسمارت فون کمپانی ایسوس که هنوز رونمایی نشده و از شماره مدل X00GD برخوردار است در کشور چین فاش شده که به نظر موارد جالبی در این مشخصات به چشم می خورد. در ادامه با تک شات همراه باشید.


به گفته مرکز صدور گواهینامه های تجهیزات مخابراتی چین، TENAA، این اسمارت فون از سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا بهره می برد و بنابراین نخستین گوشی ایسوس خواهد بود که اندروید نوقا بصورت پیش فرض بر روی آن نصب است.


همچنین لازم به ذکر است که X00GD از باتری پرقدرت 4850 میلی آمپر ساعتی برخوردار است و نمایشگری 5.2 اینچی دارد که رزولوشن آن فقط 720 در 1280 پیکسل است، که در نتیجه عمر باتری را به طرز قابل توجهی افزایش می دهد.


ابعاد این محصول 149.5x73.7x8.85 میلیمتر است و 169 گرم وزن دارد. اسمارت فون جدید ایسوس با پردازنده هشت هسته ای 1.5 گیگاهرتزی همراه است. سایر مشخصات این اسمارت فون عبارتند از: دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی به همراه فلش دوگانه LED، و درگاه کارت حافظه microSD. گفته می شود این گوشی در چند نسخه متفاوت با 2 یا 3 یا 4 گیگابایت رم و 16 یا 32 یا 64 گیگابایت فضای حافظه داخلی عرضه می شود.


گفته می شود که احتمالا X00GD از اعضای خانواده ZenFone4 ایسوس باشد که قرار است در سال 2017 رونمایی شود.


ایسوس تایید کرده است که هفته آینده و در جریان نمایشگاه CES2017 سری جدید زنفون را معرفی خواهد کرد. در ضمن احتمال دارد در طی این نمایشگاه از ZenFone Zoom جدید نیز رونمایی شود.

ایسوس ایسوس ایسوس ایسوس
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات منتسب به ZenFone 4 ایسوس، حاکی از اندروید نوقا و باتری 4850 میلی آمپر ساعتی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..