تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمالا نسخه‌ی دمو بازسازی Resident Evil 2 همزمان با عرضه Resident Evil 7 منتشر شود

احتمالا نسخه‌ی دمو بازسازی Resident Evil 2 همزمان با عرضه Resident Evil 7 منتشر شود

در حالی که بسیاری در انتظار عرضه‌ی بازی Resident Evil 7: Biohazard هستند، شاید از یاد برده باشید که کپ‌کام مشغول ساخت نسخه بازسازی بازی Resident Evil 2 است. به تازگی شایعاتی منتشر شده که نوید عرضه‌ی دموی قابل بازی بازسازی RE 2 را همزمان با انتشار Resident Evil 7 می‌دهد. با تک‌شات همراه باشید.

 

بازی‌هایی مانند Resident Evil طرفداران دو آتشه بسیاری دارد و در این بین، کسانی هم هستند که مدام در پی یافتن نشانه‌هایی از بازی‌های بعدی این مجموعه هستند. به تازگی کاربری از شبکه اجتماعی ردیت به نام zisforzombiez با تیزبینی وصف‌ناپذیری، کشف کرده که کپ‌کام احتمالا دموی قابل بازی بازسازی Resident Evil 2 را همزمان با انتشار بازی جدید Resident Evil 7، در دسترس مخاطبان قرار می‌دهد.

 

این کاربر با تطابق کدی که در بخشی از بازی Resident Evil 7 به نمایش در می‌آید با کد دموی قابل بازی Resident Evil 2 در نسخه‌ی Director’s Cut بازی نخست، متوجه شباهت این دو شده و این احتمال را داده که کپ‌کام شاید نسخه‌ی دمو بازسازی این بازی محبوب را در RE 7 جای دهد.

Resident Evil 2

تصویر بالا مربوط به بخش ابتدایی نوار ویدیویی است که در نسخه‌ی دمو بازی Resident Evil 7 به نام Beginning Hour وجود دارد. تصویر پایین کد دموی Resident Evil 2 اصلی را در نسخه‌ی Director's Cut بازی Resident Evil 1 نشان می‌دهد.

بازی Resident Evil 7: Biohazard بهمن ماه سال جاری برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن وی‌آر، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد. ناگفته نماند که نسخه‌ی واقعیت مجازی تا یک سال در انحصار هدست واقعیت مجازی PSVR خواهد بود و پس از آن کپ‌کام می‌تواند آن را برای سایر هدست‌ها نیز عرضه کند.

 

همچنین کپ‌کام چندی پیش اعلام کرد که نسخه‌ی هفتم این مجموعه، ریبوت و آغازی دوباره برای سری نخواهد بود و رویدادهای بازی در راستای اتفاقات نسخه‌ی ششم بازی روایت می‌شود.

 

کپ‌کام انتظار دارد تا نسخه‌ی هفتم سری Resident Evil بتواند در زمان عرضه به رکورد فروش ۴ میلیون نسخه برسد و پس از آن به پیشتازی و ثبت رکوردی جدید در این مجموعه ادامه دهد. باید دید آیا سبک و سیاق جدیدی که کپ‌کام در بازی جدید خود پیش گرفته، می‌تواند سری Resident Evil را از افولی که با نسخه‌ی ششم گرفتارش شد، نجات دهد یا این ایده هم محکوم به شکست است.

 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمالا نسخه‌ی دمو بازسازی Resident Evil 2 همزمان با عرضه Resident Evil 7 منتشر شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..