تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرفیس پرو 5 احتمالا در بهار 2017 رونمایی خواهد شد

سرفیس پرو 5 احتمالا در بهار 2017 رونمایی خواهد شد

تبلت‌های تبدیل شونده سری سرفیس پرو مایکروسافت که به پلتفرم ویندوز مجهز هستند، جایگاه بسیار ویژه ای در بازار دارند و مایکروسافت هر بار با عرضه یک نمونه جدید، این سری از محصولات خود را بهتر و بهتر می‌کند. آخرین عضو از خانواده سرفیس‌های مایکروسافت سرفیس پرو 4 نام داشت که در اکتبر سال 2015 میلادی به بازار عرضه شد، به این ترتیب این تبلت اکنون یک ساله شده است. اگر دوست دارید بدانید که مایکروسافت چه زمانی یک سرفیس جدید معرفی خواهد کرد، اخبار جدیدی در این زمینه منتشر شده است. با تک شات همراه باشید.

مطابق با گزارش جدید وب سایت تایوانی DigiTimes به نقل از یک رسانه چینی زبان، مایکروسافت قصد دارد در سه ماهه اول سال 2017 میلادی، تبلت جدید خود یعنی سرفیس پرو 5 را معرفی کند. اگر این خبر صحت داشته باشد، در پایان ماه مارس شاهد عرضه یک سرفیس پروی کاملا جدید به بازار خواهیم بود.

به گفته دیجی تایمز، سرفیس پرو 5 دارای نمایشگر آلترا اچ دی (احتمالا با رزولوشن 3840 در 2160) و یک قلم شارژی مغناطیسی خواهد بود. متاسفانه در حال حاضر این‌ها تنها اطلاعاتی است که درباره مشخصات این تبلت در راه عرضه، در دست داریم.

مطابق با شایعات قبلی سرفیس پروی 5 این بار تنها توسط پگاترون ساخته نشده و Quanta Computer نیز در فرآیند ساخت مشارکت خواهد کرد. در هر حال جزییات این چنینی درباره مراحل تولید فرق چندانی برای مشتریان نهایی نخواهد داشت، دست کم تا آنجایی که کیفیت تبلت‌های ساخته شده توسط این دو شرکت کاملا یکسان باشد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرفیس پرو 5 احتمالا در بهار 2017 رونمایی خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..