تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سِروِرهای بخش چندنفره‌ی با

سِروِرهای بخش چندنفره‌ی بازی Devil's Third برای همیشه قطع شدند

با قطع شدن سرورهای بازی Devil's Third ، بخش مولتی‌پلیر این بازی برای همیشه پایان یافت و دوستداران این بازی، فقط در بخش تک‌نفره می‌توانند بازی کنند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در ادامه‌ی خبر با تک‌شات همراه باشید.

 

بازی Devil's Third توسط استودیوی بازیسازی Valhalla Game در تلفیقی از سبک‌های اکشن، ماجراجویی، شوتر و Hack & Slash طراحی و ساخته شده است. کمپانی نینتندو، در سیزدهم مرداد سال ۱۳۹۴، این بازی را برای کنسول Wii U منتشر کرد.

 

کمی بعد، نینتندو با همکاری ناشری به نام نِکسون، نسخه‌ی ویندوزی Devil's Third را در نوزدهم خردادماه سال جاری عرضه کرد. البته لازم به ذکر است که نسخه‌ی ویندوزی این بازی Devil's Third Online نام داشت و فقط دارای بخش چندنفره‌ی بازی بود.

 

با آغاز عرضه‌ی بازی، Devil's Third نتوانست نظر مثبت منتقدین را به سوی خود جلب کند و نمرات پایین را از سوی سایت‌های معتبر بررسی بازی های ویدیویی کسب کرد. (IGN: 3.5/10 و Gamespot: 3/10)

 

روز نهم دی‌ماه نیز با خبر قطع شدن سِروِرهای Devil's Third مطلع شدیم که بخش مولتی‌پلیر این بازی برای همیشه پایان یافته و کاربران PC دیگر نمی‌توانند این عنوان را بر روی کامپیوترهای خود اجرا کنند.

 

Devil
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سِروِرهای بخش چندنفره‌ی با»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..