تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی بازسازی«قدیمی ترین حمام کرمان»در پیچ نبود اعتبارات معلق ماند

ساعت: 12:10 منتشر شده در مورخ: 1395/10/11 شناسه خبر: 994199

مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری علت توقف بازسازی حمام را نبود اعتبارات، سرمایه گذار و مشارکت مردمی بیان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از    آرمان کرمان حمام شیخ الاسلام مربوط به دوره قاجار است و در کرمان خیابان امام خمینی کوچه شماره 16 واقع شده و این اثر در تاریخ 22 مرداد 1384 با شماره ثبت 13284 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.اما متاسفانه اطلاعات زیادی در دست نیست.

این خبر آذر سال 93 با عنوان حمام شیخ الاسلام در هاله ای از ابهام منتشر شد ولی متاسفانه مسئولین توجه کافی و وافی به این امر نداشتند ، ما را بر این داشت تا به پاس احترام به شناسنامه شهرمان این مسئله را مجددا پی گیری نماییم زیرا این حمام پاتوقی شده برای معتادان.

باز این خبر در تاریخ 95/5/7 با عنوان  قدیمی ترین حمام کرمان به زودی بازسازی می شود در شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان و دانا تهران منتشر شد  و مسئولین به ما قول دادند که به زودی کار را شروع خواهند کرد.

ولی بعد از گذشت 5 ماه از آن زمان تنها کاری که توسط مسئولین انجام گرفته است سبک سازی پشت بام این حمام بوده است.

طبق قولی که به مخاطبین داده شد ما باز پی گیر این مسئله شدیم که محمود وفایی مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمان باز مسائل قبل را با خبر نگار ما بازگو کرد، از وی خواستیم تا در این رابطه اخبار جدیدتری در اختیارمان قرار دهد، وی علت اصلی این تاخیر را کمبود اعتبارات، مشارکت مردمی و نبود سرمایه گذار را مزید بر علت دانست.

لازم به ذکر است این سوژه  همچنان توسط این شبکه مورد پی گیری است ، در صورت دریافت اخبار جدید مبنی بر پیشرفت کار بازسازی این حمام در اختیار شما مخاطبین قرار خواهیم داد.

گزارش از : مهین نامجو

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی بازسازی«قدیمی ترین حمام کرمان»در پیچ نبود اعتبارات معلق ماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..