تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تدوین آیین نامه ساماندهی و نحوه فعالیت پژوهشکده ها

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شریف از تدوین آیین نامه ساماندهی و نحوه فعالیت پژوهشکده ها خبر داد.

داوود رشتچیان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شریف در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به واحدهای پژوهشی در این دانشگاه گفت: 2 گروه پژوهشی بین المللی شامل کرسی یونسکو در مدیریت آب- محیط زیست و دفتر همکاری های پژوهشی بین المللی در فیزیک مواد پیشرفته، در این دانشگاه فعال هستند.

وی تعداد قطب های علمی فعال را 12 مورد دانست و ادامه داد: علاوه بر 2 گروه پژوهشی بین‌المللی، 12 پژوهشکده عرضه محور و 4 پژوهشکده مشترک با صنعت نیز در دانشگاه صنعتی شریف در حال فعالیت هستند.

به گفته معاون پژوهش و فناروری دانشگاه صنعتی شریف، آیین نامه ساماندهی و نحوه فعالیت پژوهشکده ها تدوین شده و در حل گذراندن مراحل تصویب است.

وی درباره برنامه حمایت از خرید تجهیزات استادان جوان بیان کرد: در سال گذشته اعتباری نزدیک به 3 هزار میلیون ریال به خرید تجهیزات 81 استاد جوان تخصیص داده شد.

گفتنی است، یکی از برنامه های اعلام شده از سوی دفتر پشتیبانی و خدمات پژوهشی این معاونت، خرید تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی و اقدام به خرید و واردات تجهیزات پیشرفته به ارزش تقریبی 25 میلیارد ریال بوده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تدوین آیین نامه ساماندهی و نحوه فعالیت پژوهشکده ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..