تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واردات گاز قطع نمی‌شود

ارائه پیشنهاد غیرمنطقی ترکمنستان مبنی بر افزایش قیمت گاز وارداتی به ایران و تهدید کشورمان مبنی بر قطع کردن واردات گاز به ایران باعث شد هیاتی از ایران با هدف مذاکره در این مورد به این کشور سفر کند. مذاکره ای که نتیجه آن این بود که ضمن ادامه روند فعلی واردات گاز از ترکمنستان به ایران، انجام مذاکرات به قوت خود باقی بماند.

به گزارش شمانیوز:در این راستا یک مقام آگاه ، با تاکید بر این‌که توافق اولیه بین دو کشور حاصل شده اما هیچ تفاهم‌نامه‌ای هنوز به امضا نرسیده است، افزود: ترکمن‌ها تهدید کرده بودند که واردات گاز خود به ایران را از اول ژانویه قطع می‌کنند اما طبق نتیجه مذاکرات قرار شد واردات گاز به ایران قطع نشود و مذاکرات طبق چارچوب قرارداد همچنان ادامه داشته باشد.

وی افزود: در واقع مقام‌های دو کشور پذیرفتند که همچنان روند واردات گاز از ترکمنستان به ایران همانند گذشته ادامه داشته باشد و در کنار آن مذاکرات در این مورد بین دو کشور انجام شود.

این درحالی است که توافق اولیه حاکی از بررسی کارشناسی اختلاف بین شرکت ملی گاز ایران و شرکت ترکمن گاز است و تاکید شده بر اساس توافق دو جانبه دو کشور باید با انجام مذاکرات بیشتر در خصوص موارد مورد اختلاف گفتگو و در نهایت توافق نهایی بین دو کشور انجام شود که جزئیات این توافق طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.

منبع:ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واردات گاز قطع نمی‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..