تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرط عجیب نفت برای انتقال پراهیچ به پرسپولیس

شرط عجیب نفت برای انتقال پراهیچ به پرسپولیس

ورزش > لیگ برتر - باشگاه نفت تهران با وجود مخالفت‌های پی‌در پی برای انتقال پراهیچ یک شرط را پیش روی باشگاه پرسپولیس قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ایگور پراهیچ مدافع میانی نفت تهران مدنظر برانكو قرار دارد ولی نفتی ها تاكنون موضع مثبتی در قبال این انتقال نداشته اند. حالا با صعود نفت تهران به فینال جام حذفی دایی اصلا اجازه جدایی به ستاره‌های تیمش را نمی‌دهد اما شنیده می شود نفت در قبال انتقال این مدافع، آرام طبع و كرملاچعب را می خواهد تا جواز جدایی پراهیچ را صادر کند.
باید دید پرسپولیس این دو بازیکن را در قبال یک بازیکن مسن نفت تهران انتقال می‌دهد یا خیر.

256 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرط عجیب نفت برای انتقال پراهیچ به پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..