تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سردار آزمون بهترین بازیکن لیگ روسیه شد

لژیونر ایرانی تیم روستوف به عنوان بهترین بازیکن از لحاظ ارزش مالی و پیشرفت لیگ برتر روسیه انتخاب شد.

سردار ازمون بهترین بازیکن لیگ روسیه شدبه گزارش خبرنگار ورزشی دنیای فوتبال باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از چمپیونات روسیه، سردار آزمون از لحاظ ارزش مالی و پیشرفت به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه از نگاه سایت مطرح ترنسفر مارکت انتخاب شد. مهاجم ایرانی تیم روستوف در جدیدترین بروز رسانی سایت مطرح ترنسفر مارکت، از همه بازیکنان حاضر در لیگ روسیه پیشرفت بیشتری داشته است.

این بازیکن 21 ساله ایرانی که مورد توجه بسیاری از باشگاه های اروپایی قرار گرفته، ماه می در سایت ترنسفر مارکت ارزش 7 میلیون یورو را داشت اما در جدیدترین بروز رسانی این سایت، قیمت سردار آزمون به 13 میلیون یورو افزایش یافته است.

گفتنی است که تیم های مطرحی مانند لیورپول و دورتموند به دنبال این هستند که در فصل نقل و انتقالات زمستانی ، این بازیکن ایرانی را به خدمت بگیرند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سردار آزمون بهترین بازیکن لیگ روسیه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..