تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عالیشاه در تمرین پرسپولیس حاضر شد

کد خبر: ۴۵۲۰۶۲

۵۹  بازدید

بازیکن تیم پرسپولیس که برای گذراندن دوران سربازی از این تیم جدا شده امروز در محل تمرین سرخپوشان حاضر شد.

خبرگزاری فارس: امید عالیشاه بازیکن تیم پرسپولیس که برای سپری کردن خدمت سربازی از تیم پرسپولیس جدا شده و راهی تراکتورسازی تبریز خواهد شد، امروز پیش از تمرین سرخ‌پوشان در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شد و با برانکو سرمربی این تیم به خوش و بش گرمی پرداخت.

برانکو هم که با عالیشاه صحبت می‌کرد برای او در تیم جدیدش آرزوی موفقیت کرد و ابراز امیدواری کرد که دوباره این بازیکن به پرسپولیس بازگردد.

عالیشاه در تمرین پرسپولیس حاضر شد عالیشاه همچنین با کریم باقری مربی تیم پرسپولیس به شوخی و خنده مشغول شد. این بازیکن بعد از دقایقی از حضورش در محل تمرین ورزشگاه را ترک کرد.

همچنین سعید راد بازیگر مطرح کشورمان که نوه خود را برای حضور در تمرینات پرسپولیس روز پنج‌شنبه به این مکان آورده بود در محل تمرین پرسپولیس حاضر شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عالیشاه در تمرین پرسپولیس حاضر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..