تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دونالد ترامپ برای پوتین سنگ تمام گذاشت+ عکس

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب آمریکا تصمیم رئیس جمهور روسیه به پرهیز از اقدام تلافی جویانه علیه تحریمهای جدید اوباما را ستود.

ترامپ خویشتنداری «پوتین» را ستود 

خبرگزاری مهر: «دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب آمریکا در تازه ترین اظهارنظر خود خویشتنداری «ولادیمیر پوتین» و تصمیم وی به پرهیز از اقدام تلافی جویانه علیه تحریمهای جدید اوباما را ستود.

ترامپ در صفحه توئیتر خود نوشت که «همیشه می دانست» رئیس جمهور روسیه «[فردی] بسیار باهوش» است.

 1113240_854.jpg

گفتنی است که مقامات واشنگتن روز پنج شنبه شش شخصیت حقیقی روسیه از جمله مدیر دفتر مرکزی اطلاعات روسیه را به همراه پنج تن دیگر در فهرست تحریمها قرار دادند. افزون بر این، آمریکا با اخراج ۳۵ دیپلمات روسیه، ۷۲ ساعت به آنها مهلت داد که خاک این کشور را ترک کنند.

«کلایان کانوی» مشاور ارشد ترامپ پیشتر گفته بود که اقدامات تلافی جویانه دولت اوباما در واقع «یک واکنش سیاسی» به دستور «تیم هیلاری» است. این در حالی است که رئیس جمهور منتخب آمریکا مدعی است به بروز تنش و تعارض در روابطش با کرملین علاقه ای ندارد.

شایان ذکر است که روز جمعه، کرملین در واکنش به تحریمهای جدید آمریکا اعلام کرد که «به یک دیپلماسی غیرمسئولانه متوسل نخواهد شد» و باردیگر ابراز امیدواری کرد که با آغاز فعالیت دونالد ترامپ در سمت رئیس جمهور آمریکا، برای ایجاد روابطی حسنه با واشنگتن همکاری نماید.  

منبع: مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دونالد ترامپ برای پوتین سنگ تمام گذاشت+ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..