تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هایلایت ۱۵۵: از اضافه شدن حالت گیم به ویندزو 10 تا روشی برای درمان بیماری‌های دیابت چشم

با توجه به اطلاعات جدید بدست آمده به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد در آپدیت بزرگ بعدی ویندوز 10 حالتی برای اجرای بهتر بازی‌ها بگنجاند.

هایلایت از شنبه تا پنج‌شنبه، ساعت ۱۲ ظهر در زومیت منتشر می‌شود. برای دسترسی به ویدیوهای بیشتر از این بخش، به بخش هایلایت در زومیت، زیرشاخه‌ی ویدیو مراجعه کنید. 

در هایلایت امروز به گران‌تر شدن گوشی‌های هوشمند در بازار، فاش شدن تصاویر سرفیس فون مایکروسافت و همچنین حذف دکمه‌های فیزیکی در گلکسی اس ۸ خواهیم پرداخت و نگاهی نیز به اخبار مهم روز گذشته خواهیم داشت. هایلایت صد و پنجاه و پنجم را از دست ندهید:

دانلود 360P | دانلود 720P

نظر شما در مورد هایلایت صد و پنجاه و پنجم چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هایلایت ۱۵۵: از اضافه شدن حالت گیم به ویندزو 10 تا روشی برای درمان بیماری‌های دیابت چشم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..