تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مکمل‌های تبلیغی در ماهواره‌ها را مصرف نکنید

به گزارش افکارنیوز،

دارا دستان مدیر نظارت بر فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل دانشگاه همدان با اشاره به تبلیغات بی‌شمار مکمل های غذایی در ماهواره‌‌ها و اینترنت گفت: متاسفانه ما هر روز شاهد مصرف روز افزون و وسیع داروها و مکمل‌های غیر مجاز هستیم.

وی افزود: با وجود هشدارهای مکرر سازمان غذا و دارو، چندین مورد تلفات جانی و موارد زیادی سوء هاضمه به دلیل مصرف چنین داروهایی اتفاق افتاده است.

دستان با بیان اینکه تبلیغاتی که با عنوان گیاهی و بدون عارضه بودن این فرآورده‌ها انجام می شود چیزی جز فریب افکارعمومی نیست، اظهار کرد: لزوم گیاهی بودن یک محصول دلیل بر بی خطر بودن آن نیست.

مدیر نظارت بر فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل دانشگاه همدان افزود: بر اساس گزارش‌های سازمان غذا و دارو،  بسیاری از این فرآورده‌های لاغری دارای ترکیبات آمفتامین هستند و باعث وابستگی، افزایش انبساط عروقی، افزایش فشار خون و سکته های قلبی و مغزی می شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مکمل‌های تبلیغی در ماهواره‌ها را مصرف نکنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..