تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«ما حیوان‌ها» از آمریکا به ایران رسید/ روایتی از زندگی در نیویورک

به گزارش خبرنگار مهر، این رمان که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد، تا به حال به ۱۶ زبان ترجمه شده و در حال حاضر فیلمی با اقتباس از این رمان در حال تولید است.

«بنیاد ملی کتاب آمریکا» در سال ۲۰۱۲، جاستین تورس را به‌عنوان یکی از ۵ نویسنده برگزیده زیر ۳۵ سال انتخاب کرد. او متولد ۱۹۸۰ در نیویورک، از تبار پورتوریکویی و ایتالیایی/ ایرلندی است.

رمان «ما حیوان‌ها» در ژانر Coming Of age نوشته شده که معمولاً دوران کودکی تا بعد از بلوغ قهرمان داستان را پوشش می‌دهند. راوی که از تبار پورتوریکویی است و با پدر و مادر و دو برادرش (مَنی و جوئل) در محله بروکلین نیویورک با پدر و مادری لاقید زندگی می‌کند، داستان خود را از ۷ سالگی‌اش آغاز می‌کند و تا نوجوانی پیش می‌رود.

این کتاب در ۱۴۴ صفحه به قیمت ۱۰ هزار تومان توسط رضا اسکندری آذر به فارسی برگردانده شده و از سوی نشر هیرمند روانه بازار کتاب شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««ما حیوان‌ها» از آمریکا به ایران رسید/ روایتی از زندگی در نیویورک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..