تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکایت برخی کاربران از قاب مخصوص شارژ باتری ایرپادهای اپل

شکایت برخی کاربران از قاب مخصوص شارژ باتری ایرپادهای اپل

ایرپادهای اپل قطعاً دارای ویژگی های مثبتی هستند، اما از این جهت که اولین نسل آن ها عرضه شده، قاعدتاً ضعف هایی نیز در آن ها وجود دارد که می تواند کاربران را ناراحت و عصبانی کند. در ادامه این خبر با تک شات همراه باشید.

در حالی که تنها 2 هفته و نیم از عرضه ایرپادهای شرکت اپل می گذرد، برخی از کاربران و خریداران این محصول ادعا کرده اند که قاب مخصوص شارژ باتری آن باعث می شود ایرپاد زودتر باتری خود را از دست بدهد. پیش تر اپل وعده داده که باتری هدفون‌های بیسیمش پس از یک بار شارژ کامل تا 5 ساعت کار می ‌کند و قاب مخصوص شارژ نیز می‌تواند در نقش یک شارژر همراه، 24 ساعت شارژ بیشتر در اختیار کاربران قرار دهد. اما این دسته از کاربران نه تنها وعده اپل را محقق نشده یافتند، بلکه متوجه شدند حتی زمانی که باتری ایرپاد کاملاً شارژ بوده و بلوتوث هم کمترین فعالیت را داشته، شارژ باتری هدفون آن ها تا 40 درصد کاهش داشته و خالی شده است.

اما اپل برای حل این مشکل، باز هم از راهکار تعویض رایگان استفاده کرده و ایرپادی جدید به کاربران ناراضی خود تحویل می دهد. با این وجود به نظر می رسد مشکل خالی شدن باتری ایرپادها با استفاده از قاب های شارژ، خیلی جدی نباشد و پس از مدتی حل شود. هنوز مشخص نیست چه تعداد از خریداران ایرپادهای اپل تا کنون با این مشکل رو به رو شدند، اما اگر شخصی را می شناسید که این اتفاق را تجربه کرده، بهتر است به او اطلاع دهید که هرچه سریع تر به اپل استور برود و ایرپاد جدید و بدون اشکال را تحویل بگیرد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکایت برخی کاربران از قاب مخصوص شارژ باتری ایرپادهای اپل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..