تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همت خیرین برای رفع مشکلات دانش آموزان عشایری در شهرستان لالی + عکس

ساعت: 10:13 منتشر شده در مورخ: 1395/10/11 شناسه خبر: 993759

پس از انتشار یک تصویر از مشکلات مدارس عشایری در لالی خیرین با ارسال کمک هایی سعی در کمتر کردن مشکلات این مدارس داشتند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از لالی نیوز؛ مدارس عشایری لالی که با مشکلات زیادی دست و پمجه نرم می کنند و با کمبود اعتباراتی که در دولت به چشم می خورد همت خیرین پرتلاشی را می طلبد که دغدغه تحصیل فرزندان این آب و خاک را دارند.

گفتنی است چندی پیش این پایگاه خبری با انتشار تصویری از مشکلات مدارس عشایری در لالی گوشه ای از محرومیت های دانش آموزان را به نمایش کشیده که عده ای از خیرین با ارسال پیام ها و همچنین کمک های مادی گامی هر چند کوچک برای رفع مشکلات این دانش آموزان برداشتند .

در تصاویر زیر اهدای پوشاک توسط مسئول آموزش و پرورش عشایر لالی به نمایش گذاشته می شود که از سوی تعدادی از خیرین ارسال شده است .

مدارس عشایری در شهرهای محرومی مانند لالی دچار کمبودهای بسیاری است که نه تنها توجه ویژه دولتمردان را می طلبد بلکه دست یاری خیرین نیز می تواند در کاهش مشکلات این مدارس نقش مهمی داشته باشد .

 

 

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همت خیرین برای رفع مشکلات دانش آموزان عشایری در شهرستان لالی + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..