تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلفن‌های وزیر خارجه ترکیه، پس از اعلام آتش بس

تلفن‌های وزیر خارجه ترکیه، پس از اعلام آتش بس

به گزارش خبرآنلاین، مولود چاووش‌‌اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه با سرگئی لاوروف و بوریس جانسون همتاهای روس و انگلیسی خود و فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به طور جداگانه تلفنی صحبت کرد.

تماس‌های تلفنی چاووش‌اوغلو با جانسون و موگرینی به درخواست طرفین مقابل وی صورت گرفت. او با آنها در باره تحولات سوریه تبادل نظر کرد و آنان را در جریان آتش‌بس سراسری در سوریه و روند آستانه قرار داد.

وزیر امور خارجه انگلستان نیز کشته شدن شهروندان ترکیه در حملات تروریستی اخیر را به چاووش‌اوغلو تسلیت گفت.

وی افزود: "از ترکیه به خاطر تلاش‌های آن برای امضای توافقنامه آتش‌بس در سراسر سوریه قدردانی می کنیم و آماده هرگونه حمایت از این روند هستیم.

مولود چاووش‌اوغلو در تماس تلفنی با همتای روس خود نیز در خصوص رویدادهای سوریه و روند آستانه نیز تبادل نظر کرد.


همچنین وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای از گفتگوی تلفنی سرگئی لاوروف، وزیر خارجه این کشور با مولود چاووش‌اوغلو، همتای ترکیه‌ای‌ خود درباره مساله سوریه خبر داد.

همچنین وزرای خارجه دو کشور در این تماس بر اهمیت پایبندی همه گروه‌های مخالف به آتش‌بس سوریه که از پنجشنبه آغاز شده تاکید کردند.

52310




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلفن‌های وزیر خارجه ترکیه، پس از اعلام آتش بس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..