تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصمیمی برای تعطیلی مدارس تهران گرفته نشده است/ امیدورایم آلودگی هوا کاهش یابد

تصمیمی برای تعطیلی مدارس تهران گرفته نشده است/ امیدورایم آلودگی هوا کاهش یابد

جامعه > آموزش - میزان نوشت: رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران گفـت:هنور تصمیمی در خصوص برگزاری کمیته اضطرار آلودگی هوا و تعطیلی مدارس در روز های آلوده گرفته نشده است.

مسعود ثقفی رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان تهران با اشاره به افزایش آلودگی هوا در روزهای اخیر اظهار داشت: هر نوع تعطیلی در مدارس بنابر تصمیم گیری کمیته اضطراری آلودگی هوای تهران است. هنوز با توجه به اینکه آلودگی هوا به حالت اضطرار نرسیده دستورالعمل جدیدی به ما ابلاغ نشده است.

وی افزود: آموزش و پرورش به تنهایی قادر به تصمیم گیری برای تعطیلات مدارس در روزهای آلوده نیست.


رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در ادامه گفت: امیدواریم آلودگی هوا به سرعت کاهش پیدا کند تا این تعطیلات غیر منتظره برای دانش آموزان دردسر ساز نشود.

۴۲۴۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصمیمی برای تعطیلی مدارس تهران گرفته نشده است/ امیدورایم آلودگی هوا کاهش یابد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..