تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معدوم سازی 413 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی

413 کیلوگرم مواد خام دامی گرم و منجمد غیر بهداشتی در شهرستان بروجن ضبط و معدوم سازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ رئیس شبکه دامپزشکی بروجن گفت: در بازرسی های انجام شده طی یک ماه گذشته از مراکز عرضه مواد خام دامی در شهرستان، 413 کیلوگرم فرآورده غیر بهداشتی و غیر قابل مصرف ضبط و معدوم سازی شد.

سعید حبیبی افزود: بازدید مستمر و سر زده اکیپ های بهداشتی از رستوران ها، قصابی ها و فروشگاه های مرغ و ماهی و جمع آوری فرآورده های خام دامی غیر بهداشتی از اقدامات شبکه دامپزشکی برای ارتقای سلامت غذایی جامعه است.

وی از مردم خواست در هنگام خرید فرآورده های خام دامی به لیبل و تاریخ انقضای محصول توجه کنند.

بروجن از شهرستان های 9 گانه چهارمحال و بختیاری می باشد که مرکز آن شهر بروجن در فاصله 62 کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معدوم سازی 413 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..