تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رضا کیانیان: فوتبال دولتی را دوست ندارم/ عکس‌ گرفتن فوتبالیست‌ها با هواداران چه مشکلی دارد؟

رضا کیانیان: فوتبال دولتی را دوست ندارم/ عکس‌ گرفتن فوتبالیست‌ها با هواداران چه مشکلی دارد؟

ورزش > لیگ برتر - رضا کیانیان بازیگر توانای سینمای ایران از علاقه‌اش به فوتبال گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا کیانیان بازیگر  توانمند سینمای ایران برای بررسی موانع احیای دریاچه ارومیه مهمان موسسه خبر بود و در نشستی در این مورد شرکت کرد. پس از اتمام این نشست او مصاحبه ای با روزنامه خبرورزشی داشت. او درباره علاقه اش به فوتبال و وضعیت فوتبال ایران گفت:« فوتبال ایران را نگاه نمی کنم چون دولتی هستند. به نظر من وقتی تیم ها خصوصی باشند رقابت معنا پیدا می کند و دولتی بودن تیم ها معنی رقابت را از بین می برد و فوتبال هم اگر رقابت در آن نباشد جذابیتی ندارد.»

رضا كيانيان همچنین نسبت به عكس منتشر شده از اردوي استقلال در ارمنستان واكنش نشان داد و گفت: «به نظر من هيچ اشكالي ندارد كه فوتباليست ها با هواداران عكس بگيرند.»

256 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رضا کیانیان: فوتبال دولتی را دوست ندارم/ عکس‌ گرفتن فوتبالیست‌ها با هواداران چه مشکلی دارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..