تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز بررسی رشته های یک بار پذیرش دانشگاه آزاد

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: بررسی رشته های یک بار پذیرش دانشگاه آزاد برای پذیرش در دفعات آینده درحال بررسی است و نتایج آن به زودی اعلام می شود.

آغاز بررسی رشته های یک بار پذیرش دانشگاه آزاد

وی افزود: نتایج به زودی به دانشگاه آزاد اعلام خواهد شد.

معاون آموزشی وزارت علوم خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد یکی از زیرنظام های آموزش عالی است بنابراین یک زیر نظام برای دستگاه بالاتر خود شرط نمی گذارد و این دانشگاه تابع مقررات آموزش عالی است.

شریعتی نیاسر تاکید کرد: طبق قانون مجلس آزمون های مقاطع مختلف برگزار خواهد شد و رشته های دانشگاه آزاد نیز مانند سایر دانشگاه ها بررسی می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز بررسی رشته های یک بار پذیرش دانشگاه آزاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..