تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طنز؛ لزوم تأسیس وزارتخانه گردگیری و نظافت!

کد خبر: ۴۵۱۸۷۰

۳۶  بازدید

فریور خراباتی در روزنامه ایران نوشت:

بعضی اوقات، برخی از افراد به گونه‌ای صحبت می‌کنند که واقعاً خودش بخوبی خودش را توضیح می‌دهد و نیازی نیست ما به آن بپردازیم اما می‌پردازیم. (چون جای کار بیشتری دارند) نمونه‌اش همین صحبت‌های آقای زاکانی است که عنوان کرده:‌ «پرونده‌های فساد سه سال و نیم است توسط دولت خاک می‌خورد». آدم این جمله را که می‌خواند یاد تبلیغ جرم گیر و مایع ظرفشویی می‌افتد، بگذریم...


در همین مورد بنده خدمت دکتر روحانی اعلام می‌کنم که حتماً وزارتخانه «گردگیری و تمیزکاری پرونده‌های فساد در دولت سابق» را راه‌اندازی کنند.بدین صورت که در این وزارتخانه پرونده‌های فساد مالی را هر روز با دستمال مرطوب و نم دار تمیز کنند و نگذارند خاک روی آنها بنشیند.

زیرا در زمان دولت هاله نور اینها، این پرونده نه تنها خاک رویشان نمی‌نشست، بلکه هر روز با اضافه شدن مدرک جدیدی و اختلاس جدیدی آنها همیشه دم دست بودند و خاک روی آنها نمی‌نشست.حالا آنقدر این پرونده‌ها مسکوت مانده‌اند که باید وزارتخانه «گردگیری» راه‌اندازی کنیم و این همه هزینه تراشی و ولخرجی واقعاً جای تعجب دارد.

در گذشته هیأت دولت دور یکدیگر جمع می‌شدند، پس از اینکه پیگیر «پیاز» آبگوشت نهار می‌شدند، می‌گفتند: «خب امروز پرونده اختلاس مختلاس چی توی دست و بالتون دارید؟!»

اما امروز با روی کار آمدن دولت یازدهم پرونده‌های فساد گوشه انبار افتاده‌اند و نه تنها به آنها چیزی افزوده نمی‌شود (شگفتا!) بلکه خاک هم روی آنها نشسته است (خیلی شگفتا!). بنده نگران هستم کمی دیگر روبه‌روی دلواپسان عزیز لبخند بزنیم، بابت اینکه خاک روی پرونده استاد «ب.ز» و «میم.خ.ر» نشسته از دولت شکایت کنند و آقای کریمی قدوسی هم یک فایل صوتی از دکتر ظریف منتشر کند که در آن می‌گوید: «نتیجه اعتماد به غرب همینه دیگه، بیا روی پرونده‌ها خاک نشسته!».

همچنین به همین دلیل سخنرانی‌های شخصیت‌های سیاسی و کنسرت‌های فراوانی لغو شوند تا بفهمند که نباید روی پرونده‌های فساد که همت و تلاش اهالی دولت‌های نهم و دهم روی هم تلنبار شده‌اند خاک بنشیند.

پرونده‌هایی که در ماه‌های آخر آن دولت گرامی داخل گونی ریخته شده و با یک خاور آنها را می‌آوردند و جلوی کاخ ریاست جمهوری خالی می‌کردند، حالا نه تنها داخل ویترین پاستور قرار ندارند، بلکه خاک هم روی آنها نشسته است. بنده به هرحال از دلواپسان عزیز عذرخواهی کرده و قول می‌دهم که با کمک «شرکت نظافتی هخا سفیدشوی پاسارگاد» این معضل بزرگ حل و فصل شود!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طنز؛ لزوم تأسیس وزارتخانه گردگیری و نظافت!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..