تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایده خلاقانه یک باشگاه ورزشیِ جذاب!

کد خبر: ۴۵۱۸۴۹

۲۸۲  بازدید

شرکت ایتالیایی «Carlo Ratti Associati» یک قایق طراحی کرده اند که بااستفاده از انرژی انسان در رودخانه سن در پاریس حرکت می کند.

برترین ها: شرکت ایتالیایی «Carlo Ratti Associati» یک ایده درخشان پیدا کرده تا الهام بخش مردم برای ورزش و تحرک بیشتر باشد. آن ها یک قایق طراحی کرده اند که بااستفاده از انرژی انسان در رودخانه سن در پاریس حرکت می کند. این قایق 20 متر طول و گنجایش 45 نفر را دارد. این باشگاه به بررسی پتانسیل انرژی انسانی تولید شده و استفاده و کنترل آن می پردازد. جالب است که چطور انرژی تولید شده توسط تمرینات باشگاهی می تواند واقعا به حرکت یک قایق کمک کند و یک تجربه ملموس از آن چه اغلب با مفهوم انتزاعی نیروی برق از آن یاد می کنیم، فراهم می کند.


این قایق هنوز هم درحال توسعه است اما طراحان پیش بینی می کنند 18 ماه دیگر تکمیل می شود. این قایق شناور با تدبدیل انرژی تولید شده توسط پدال ها و تبدیل آن به برق کاربردی حرکت می کند. بااین حال اگر حتی مسافر کافی نداشته باشد می تواند از منابع انرژی تجدیدپذیر استفاده کند، مثل سلول های فتوولتائیک روی سقفش.

یاشگاهی در پاریس که بااستفاده از انرژی انسان حرکت می کند!  یاشگاهی در پاریس که بااستفاده از انرژی انسان حرکت می کند!  یاشگاهی در پاریس که بااستفاده از انرژی انسان حرکت می کند! 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایده خلاقانه یک باشگاه ورزشیِ جذاب!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..