تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت +درمان بوی بد اطراف بیضه

روش هایی برای از بین بردن بوی بد آلت تناسلی و اطراف بیضه در آقایان

با دلگرم همراه باشید تا با راه های مناسب برای برطرف کردن این بوی بد اشنا شوید.

درمان بوی بد اطراف بیضه ی آقایان

علت بوی بد ناحیه تناسلی مردان

  مقدمه ای در مورد بوی نامطبوع آلت تناسلی و اطراف بیضه ها در آقایان + درمان

 یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر یک رابطه ی جنسی ، بهداشت در آن رابطه است. از سری مشکلاتی که برخی از افراد با آن مواجه هستند بوی بد آلت تنسالی مردان است. بوی خیلی تند آلت تناسلی موضوع آزار دهنده ای برای خانم ها است.بوی ناخوشایند کشاله ران یکی از مشکلات به نسبت شایع به ویژه در فصول گرم سال می باشد.در مورد علل بروز این حالت و راه کارهای درمان آن ابتدا باید مروری بر عوامل زمینه ای آن داشته باشیم.

نکته حائز اهمیت در ابتدای مبحث توجه به عملکرد غدد عرق در بدن انسان می باشد.در پوست انسان دو نوع کلی غدد عرق وجود دارد.گرو اول غدد عرق اکرین می باشدکه در اکثر نقاط بدن مانند کف دست و کف پا و صورت وجود دارند و ترشحات آنها تعریق معمولی بدن را در مواجهه با گرما ،فشارهای هیجانی یا عصبی ایجاد می کند.راهکار های بسیار مفیدی برای درمان این مسئله وجود دارد که در این مطلب به بررسی یکی از این روش ها می پردازیم.با دلگرم همراه باشید.

درمان بوی بد اطراف بیضه ی آقایان

بوی ناخوشایند بدن که در برخی افراد روی می دهد عمدتا ناشی از تاثیر میکروب های سطح پوست در نواحی تجمع غدد آپوکرین نظیر زیربغل و کشاله ران بر روی ترشحات این غدد می باشد. براین اساس عدم استحمام منظم، قرار گرفتن در محیط های گرم به مدت طولانی ،استفاده از البسه نامناسب که امکان تهویه هوایی را فراهم نمی کند و از طرفی باعث افزایش میزان تعریق بدن شده ، از سوئی به علت وجود محیطی بسته و محصور در نواحی زیر بغل و کشاله ران، زمینه ساز رشد میکروب ها در این قسمتها گردیده و با تاثیر این میکروب ها بر روی ترشحات غدد عرق بوی ناخوشایندی ایجاد می شود.

بر این اساس برای اجتناب از بروز این حالت به ویژه در فصول گرم سال باید از البسه نخی مناسب به ویژه لباسهای زیر مرغوب استفاده نمود و در صورت قرار گرفتن در محیط های گرم یا انجام ورزش که همراه تعریق فراوان است، بلافاصله با استحمام و شستشوی این نواحی مانع تجمع میکروب های موثر و مواد تعریقی در بروز بوی بد این نواحی گردید.

موارد نادری از بیماریهای ارثی خاصی نیز شناخته شده است که به علت نقصی آنزیمی در مسیر تولید عرق بدن،ترشحات غدد عرق همراه با بوی بسیار بدی نظیر بوی ماهی گندیده می باشد که این موارد با مراجعه به همکاران متخصص پوست قابل تشخیص بوده و با تجویز درمان های داروئی قابل کنترل است. گاهی اوقات خوردن غذاهائی که بوی ناخوشایند دارند نظیر سیر خوراکی به علت ترشح این مواد در عرق باعث بروز بوی ناخوشایند می گردد که این موارد نیز با تنظیم رژیم غذائی قابل کنترل است.

درمجموع مهمترین رویکرد در پیشگیری از بوی نامطبوع کشاله ران در فصول گرم سال استفاده ازالبسه مناسب به ویژه لباس های زیر،استحمام منظم و پرهیز از قرار گرفتن در محیط های گرم به مدت طولانی می باشد و چنانچه این مشکل با این اقدامات برطرف نشد با مراجعه نزد همکاران متخصص پوست و انجام معاینات دقیق و در صورت لزوم ارزیابی آزمایشگاهی مناسب توسط پزشکان محترم و تجویز داروهای موثر می توان به شیوه کاملا مناسبی این مشکل را برطرف نمود.

 درمان بوی بد اطراف بیضه ی آقایان

نکاتی درباره بهداشت و مراقبت از دستگاه تناسلی مردانه  در مورد بهداشت دستگاه تناسلی مردانه شستشوی مداوم و زدودن موهای زائد آن در عین سادگی بسیار موثر خواهد بود. همچنین بهتر است دستگاه باید تناسلی پس از هربار شستشو حتما خشک شود تا زمینه حضور عوامل بیماریزا فراهم نشود.  معاینه کردن بیضه ها در فواصل منظم می تواند فرد را از وجود یا عدم وجود سرطان بیضه مطلع می کند. سرطان بیضه یکی از شایع ترین تومورهای توپری است که در سنین 20 تا 35 سالگی بیشترین بروز را دارد. سرطان بیضه در صورتی که زود تشخیص داده شود کاملا قابل درمان است. شرایطی که در آنها ریسک بروز سرطان بیضه بیشتر از جمعیت عادی است عبارتند از: سابقه فامیلی سرطان بیضه، سابقه بیضه نزول نکرده و وجود توده در بیضه.

 

درمان بوی بد اطراف بیضه ی آقایان

سوالات در این رابطه

مشکل خارش بیضه دارم دکتر رفتم گفتند عصبی است و پماد ترکیبی بتامتازون با وازلین دادند داروی اعصاب هم مصرف میکنم بعد از آن خارش و بوی کشاله ران با قرمزی و پوسته شدن کشاله شروع شد که کلوتریمازول و 5عدد کپسول فلوکونازول150 دادن که مشکلم بدتر شده و خارش بیضه و بو کلافه ام کرده و پوست محل اتصال بیضه به کشاله نازکتر شده لطفا راهنمایی بفرمایید که داروی بهتری مصرف کنم یا خیر؟

دوست عزیز داروهایی که تا الان مصرف کرده اید داروهای ضد قارچ بوده اند و در صورتی که مشکل شما قارچ نباشد باید از نظر مشکلات آلرژیک و باکتری ها بررسی شوید.هم چنین مقدار زیادی از این مشکل به بهداشت ناحیه بر می گردد که بهتر است فعلا از مواد شوینده ی قوی استفاده نکنند و از شوینده های ملایم استفاده کنند اما روزانه حتما محل را شست و شو دهند و از لباس زیر نخی استفاده نمایید و حتما به دکتر متخصص پوست برای درمان مراجعه کنید.

درمان بوی بد اطراف بیضه ی آقایان

گردآوری شده ی مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی

 

 

موافقم + 1 مخالفم - 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت +درمان بوی بد اطراف بیضه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..