تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت قرمز هوا در ۵ منطقه تهران

جامعه > محیط زیست - بازگشت آلودگی هوا در صبح جمعه و پایداری جو در دو روز گذشته، هوای تهران را آلوده تر از روز قبل کرده است. هرچند شاخص همچنان در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کمیته اضطرار هوای تهران از صبح امروز محدوده طرح ترافیک را به محدوده زوج و فرد گسترش داده است، موضوعی که ترافیک در معابر این محدوده مخصوصا بزرگراه رسالت و صیاد شیرازی را کم کرده. اما هوا امروز از روز گذشته آلوده تر است؛ ۱۳۹. 

دیروز شاخص عدد ۱۲۳ را نشان می‌داد. با اینکه محدوده تاثیر هوا هنوز ناسالم برای گروه‌های حساس است،‌اما ۵ منطقه تهران وضعیت قرمز دارند؛

بدترین هوای تهران را صبح امروز شمال منطقه دو دارد با عدد ۱۷۶. رتبه دوم متعلق به مرز منطقه ۲ و ۶ در گیشا و ایستگاه دانشگاه تربیت مدرس است با عدد ۱۶۰. پس از آن جنوب منطقه ۲ و دانشگاه شریف هوای ناسالمی دارد با عدد ۱۵۸. 

شادآباد در غرب تهران و شهرری در جنوب پایتخت هم با عدد مشابه ۱۵۵، رتبه بعدی آلوده ترین هوا را دارند. 

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت قرمز هوا در ۵ منطقه تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..