تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی بهترین بازیگران جشنواره کاپری هالیوود

معرفی بهترین بازیگران جشنواره کاپری هالیوود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کیتون و گارفیلد به صورت مشترک جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره کاپری هالیوود را دریافت کردند. کیتون برای بازی در نقش ری کراک در فیلم زندگینامه‌ای «بنیان‌گذار» شایسته دریافت این جایزه شناخته شد و گارفیلد نیز برای نقش‌آفرینی در فیلم «هکسا ریج / ستیغ اره‌ای» برنده جایزه شد. در این بین اما استون نیز برای بازی در موزیکال «لالا لند»‌ جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت کرد.

گارفیلد و استون نامزد دریافت جایزه گلدن‌گلوب و جایزه انجمن بازیگران آمریکا هم هستند. اما مایکل کیتون نخستین بار است که برای بازی در «بنیان‌گذار» مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

در «بنیان‌گذار» به کارگردانی جان لی هنکاک، ری کراک «مک دونالدز»‌ را می‌خرد و این برند را به یکی از موفق‌ترین رستوران‌های زنجیره‌ای جهان تبدیل می‌کند. در این فیلم نیک آفرمن و جان کارول نقش ریچارد و موریس مک‌دونالد بنیان‌گذاران «مک‌ دونالدز» را بازی می‌کنند. این فیلم پس از نمایش در جشنواره کاپری از ۱۲ ژانویه در سینماهای ایتالیا اکران می‌شود.

کیتون پیش از این در سال ۲۰۱۴ برای بازی در فیلم «بردمن»‌ نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شده بود.

جشنواره کاپری پیش از این جایزه بهترین کارگردان و بهترین تهیه‌کننده سال را به مل گیبسون و بیل مکانیک، کارگردان و تهیه‌کننده «هکسا ریج» اهدا کرده بود.

فیلم «لالا لند» هم جایزه بهترین گروه بازیگری را از آن خود کرده بود. جایزه بهترین موسیقی متن فیلم هم به جاستین هورویتز برای کارش در «لالا لند» رسیده بود.

منبع:‌ ورایتی / ۳۰ دسامبر

58241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی بهترین بازیگران جشنواره کاپری هالیوود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..