تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت بالاترین رکورد بارگیری خودرو در سایپاکاشان

بالاترین میزان بارگیری و ارسال محصولات سایپاکاشان به شبکه نمایندگی های گروه خودروسازی سایپا در سراسر کشور رقم خورد.


به گزارش شمانیوز، علیرضا معین پور مدیرتحویل و خدمات فروش خودرو سایپاکاشان با اعلام این خبر گفت: با تلاش شبانه‌روزی و بی وقفه همکاران این شرکت میزان بارگیری و ارسال خودرو در روز به تعداد 840 دستگاه رسید.

معین پور با اشاره به تأکید مدیرعامل محترم گروه خودروسازی سایپا مبنی ‌برافزایش ظرفیت تولید در سال‌جاری و لزوم مشتری مداری افزود:در راستای پشتیبانی از افزایش توان خطوط تولیدی و با هماهنگی و همکاری شرکت های سایپا لجستیک و مدیریت توزیع محصولات سایپا توانستیم بستری مناسب در بارگیری و ارسال به موقع محصولات را به سراسر کشور داشته باشیم

وی ضمن قدردانی از حمایت های بی دریغ مهندس شهباز مدیرعامل سایپا کاشان اظهار امیدواری کرد، این روند رو به رشد ادامه یابد.

منبع : سایپا نیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت بالاترین رکورد بارگیری خودرو در سایپاکاشان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..