تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختصاص بیش از 2 هزار میلیارد تومان برای توسعه مترو پایتخت

مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: امسال برای ساخت و توسعه مترو به عنوان سنگین ترین پروژه عمرانی کشور، بیش از 2 هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

اختصاص بیش از 2 هزار میلیارد تومان برای توسعه مترو پایتختهابیل درویش مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: عملیات اجرایی خط متروی تهران_پرند در سه فاز طراحی شده که مرحله نخست آن از ایستگاه شاهد تا نمایشگاه شهر آفتاب است که اوایل امسال به بهره برداری رسید و فاز دوم این خط از ایستگاه شهر آفتاب تا فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) است که تا پایان سال 95 به بهره‌برداری می رسد.

وی با بیان این که سعی می شود تا پایان سال 95 خطوط 6 ،7 و فرودگاه امام خمینی افتتاح شود، تصریح کرد: تلاش می شود تا با استفاده از ظرفیت های موجود خطوط مترو تا پایان امسال به بهره برداری برسد که در حال حاضر قسمت هایی از ساخت تونل و ایستگاه ها انجام و بخش‌های پایانی کار در حال آماده سازی است.

درویش با اشاره به این که برای ساخت و توسعه مترو در سال جاری بیش از 2 هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده است، افزود: در حال حاضر 100 کیلومتر تونل به طور همزمان در حال ساخت بوده و با توجه به این که این عمل اقدامی در راستای توسعه عدالت اجتماعی و مردمی است، نیازمند توجه ویژه از سوی دولت به این پروژه است.

مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه در پایان خاطر نشان کرد: سرفاصله زمانی حرکت قطارها در خط  تهران_پرند در زمان ساعات پیک مسافر، 6 دقیقه و سرعت حرکت قطارها در این خط حدود 120 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختصاص بیش از 2 هزار میلیارد تومان برای توسعه مترو پایتخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..