تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خودکشی پس از قتل همسر +تصاویر

یک مرد همسر محقق خود را در پارکینگ دانشگاهی که کار می‌کرد به قتل رساند و پس از آن خودکشی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، نیروهای پلیس تأیید کرده‌اند که روز پنجشنبه ریچارد پرالتا 25 ساله در پارکینگ دانشگاه یوتا در آمریکا به همسر 23 ساله خود، کاترین پرالتا شلیک کرده است و پس از آن خود را کشته است.

بر اساس گزارش پلیس، پس از شنیده شدن صدای شلیک گلوله در این دانشگاه با نیروهای پلیس  تماس گرفته شد و زمانی که این نیروها به صحنه حادثه رسیده بودند، این دو نفر را تیر خورده روی زمین پیدا کردند.

به قتل رساندن همسر قبل از خودکشی +تصاویر به قتل رساندن همسر قبل از خودکشی +تصاویر

بر اساس این گزارش، ریچارد که هنوز جان خود را از دست نداده بود، توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شد اما از زخم تیری که خورده بود، دوام نیاورد و جان خود را از دست داد.

به گزارش دیلی میل، رئیس پلیس یوتا این حادثه را تأیید کرد اما اعلام کرد که هنوز به دنبال مدارک بیشتر هستند و تحقیقات روی این پرونده همچنان ادامه دارد.

به قتل رساندن همسر قبل از خودکشی +تصاویر

گفتنی است؛ این مسئول پلیس شهر یوتا همچنین اعلام کرد که علت حادثه‌ای که اتفاق افتاده است، می تواند مسائلی بوده باشد که در خانه این دو نفر اتفاق افتاده است و بحث‌هایی که با هم داشته‌اند آن‌ها را به اینجا کشانده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خودکشی پس از قتل همسر +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..