تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استخدام برنامه نویس حرفه ای اندروید با حقوق و مزایای عالی

شرکت مدیا همراه ارتباطات شریک تجاری اپراتور های ایرانسل و همراه اول در راستای توسعه و تکمیل تیم فنی خود در تهران، برنامه نویس حرفه ای اندروید با توانمندی های ذیل به صورت تمام وقت و پاره وقت و پروژه ای با حقوق و مزایای عالی استخدام می نماید.

عنوان شغلی توانمندی های فنی توانمندی های عمومی برنامه نویس حرفه ای اندروید توانایی مسلط شدن به سورس رسمی اپلیکیشن اندروید تلگرام آشنایی به مفاهیم برنامه نویسی شیئ گرا آشنایی با مفاهیم طراحی و تحلیف نرم افزار آشنایی کامل با مفاهیم Web Service و استفاده از آنها در برنامه نویسی موبایل آشنایی با طراحی رابط کاربری در برنامه های (Android XML و یا جاوا) آشنایی با طراحی Material توانایی فهم و تغییر سورس کد های اپن سورس دارای روحیه کار تیمی متعهد دقیق و منظم آشنا به زبان انگلیسی

متقاضیان محترم میتوانند رزومه خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر (خانم شیخالو، مسئول امور کارگزینی) تماس حاصل نمایند.

آیا مطمئنید که رزومه شما حرفه‌ای ترین و جذاب ترین رزومه برای این کارفرما است؟ کلیک کنید...‬



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استخدام برنامه نویس حرفه ای اندروید با حقوق و مزایای عالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..