تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمدی نژاد: همدلی رمز صعود نفت به فینال بود/ مهاجم سپاهان حرمت زمین فوتبال را نگه نداشت

کاپیتان تیم فوتبال نفت تهران گفت: با وجود قضاوت ضعیف داور و غیبت چند بازیکن اصلی نفت با همدلی به فینال جام حذفی رسیدیم.

حمدی نژاد: همدلی رمز صعود نفت به فینال بود/ مهاجم سپاهان حرمت زمین فوتبال را نگه نداشتوحید حمدی نژاد در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره راهیابی نفت به فینال جام حذفی اظهار داشت: چند بازیکن اصلی خود را مقابل سپاهان در ترکیب نداشتیم اما نشان دادیم در تیم ما همدلی و هم بستگی وجود دارد. نفت در این بازی به ناحق 9 نفره شد و حتی بدون هیچ دلیلی به ضرر ما پنالتی اعلام کردند اما در نهایت مزد تلاش خود را گرفتیم.

وی افزود: موعود بنیادی فر در نیمه نخست بازی یک پنالتی درست برای نفت گرفت اما در نیمه دوم زیرفشار هواداران سپاهان قضاوت ضعیفی علیه تیم ما داشت. توحید غلامی توپ بازیکن سپاهان را گرفت، اخراج شد. عباس بوعذار از شجاع خلیل زاده کتک خورد، کارت قرمز گرفت. فرید محمدزاده هیچ برخوردی با مهاجم سپاهان نداشت اما داور برای حریف پنالتی گرفت. به نظر شما یک مربی تا چه اندازه ظرفیت دارد که به چنین تصمیماتی آن هم در این بازی حساس اعتراض نکند.

حمدی نژاد ادامه داد: باور کنید تیم جوان نفت برای رسیدن به این مرحله زحمت کشیده است. خانواده های ما با دیدن این بازی، واقعا ناراحت شدند. اگر پنالتی احسان حاجی صفی گل می شد، چه کار می توانستیم بکنیم؟ به عنوان کاپیتان نفت چند بار خواستم با بنیادی فر صحبت کنم اما وی به من اخطار داد. 

کاپیتان تیم نفت تهران درمورد درگیری با جلال علی محمدی مهاجم سپاهان، تصریح کرد: علی محمدی زمین فوتبال را با جای دیگری اشتباه گرفته بود. در میانه زمین حرکت بدی انجام داد که خواستم به وی یادآوری کنم زمین مقدس فوتبال جای چنین رفتاری نیست. این بازیکن در بازی رفت نفت و سپاهان هم چنین حرکاتی انجام داده بود. به هر حال بازیکنان سپاهان توهین هم تیمی خود را شنیدند و از من معذرت خواهی کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمدی نژاد: همدلی رمز صعود نفت به فینال بود/ مهاجم سپاهان حرمت زمین فوتبال را نگه نداشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..