تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظر کارشناس داوری درباره بازی نفت و سپاهان

به گزارش افکارنیوز،

 حسن کامرانی‌فر درباره بازی تیم‌های فوتبال سپاهان و نفت تهران در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی سپاهان و نفت تهران به دقت مورد ارزیابی دپارتمان داوران قرار گرفت و باید عنوان کنم تمام تصمیمات داور مسابقه مطابق با نص صریح قانون بود و جا دارد به تیم داوری این مسابقه تبریک بگویم که 100 دقیقه تسلیم فشار جو بیرونی نشده و روز پر فروغی را برای جامعه داوری رقم زدند.

وی ادامه داد: پنالتی برای تیم نفت به درستی اعلام شد چون دروازه‌بان سپاهان با خروج خود با بی‌پروایی مرتکب خطا شد ولی چون رقابت بر سر تصاحب توپ بین دروازه‌بان سپاهان و مهاجم نفت اتفاق افتاد. طبق قانون جدید فیفا اخطار برای دروازه‌بان تیم سپاهان کافی بود. همچنین اخطار دوم بازیکن تیم نفت به علت جلوگیری از حمله حریف به درستی داده شد. پنالتی سپاهان به علت پشت پا زدن مدافع تیم نفت به درستی اعلام شد و داور کاملاً به صحنه نزدیک بود.

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در پایان تصریح کرد: سرمربی محترم تیم نفت به دلیل اعتراض مکرر، ورود به زمین هم با تصمیم درست تیم داوری از محوطه فنی اخراج شد و اخراج مدافع تیم سپاهان به علت زدن ضربه سر به صورت مهاجم نفت کاملاً قانونی بود. مهاجم تیم نفت هم به علت تأخیر در شروع مجدد بازی در این صحنه کارت زرد گرفت که چون کارت زرد دوم بود، به درستی اخراج شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظر کارشناس داوری درباره بازی نفت و سپاهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..