تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزييات حادثه سقوط دیوار مدرسه در سمیرم

وزارت آموزش و پرورش گفت: حادثه آموزشگاه ابتدایی شهدای سادات آباد شهرستان سمیرم اصفهان مربوط به دیوارنیمه کاره فضای اداری سالن ورزشی صالحین ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بوده و ربطی به دیوار مدرسه نداشته است .

جزييات حادثه ريزش ديوار روی دانش‌آموزان در اصفهانبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛آموزش و پرورش  در تشریح حادثه فروریختن دیوار مدرسه ای در سمیرم اصفهان گفت: محتوای  گزارش پخش شده در این زمینه نادرست بوده و در این راستا به منظور توضیح و تنویر اذهان عمومی براساس مستندات دقیق، مشروح حادثه به شرح زیر است:

1-وقوع حادثه در روز چهارشنبه  مورخه 95/10/8 راس ساعت 11/50دقیقه صبح دقیقا همزمان با زنگ استراحت دانش آموزان بوده است  .

2-تخریب مربوط به دیوار نیمه کاره فضای اداری سالن ورزشی صالحین ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بوده و با توجه به اینکه این فضا به ضلع جنوب غربی حیاط آموزشگاه منتهی شده است، بر اثر وزش شدید باد، بلوک های سفالی ریزش شده در حیاط آموزشگاه با دانش آموزان حاضر در محوطه برخورد و باعث مصدوم شدن تعدادی از دانش آموزان شده است.

3-دانش آموزان صدمه دیده 6 نفر بودند که 2 نفر دختر و4 نفر پسرمی باشندکه سریعا به مرکز درمانی منطقه چهار راه منتقل و سپس توسط دو دستگاه آمبولانس اورژانس وفوریت های پزشکی به بیمارستان حضرت سید الشهدای سمیرم انتقال پیدا کردند .

4-مدیر مدرسه و مسئولات آموزش و پرورش منطقه پس از وقوع حادثه بلافاصله در محل حادثه حاضر و لحظه به لحظه در معیت دانش آموزان مراحل درمان این عزیزان را پیگیری نموده اند .

گفتنی است  در عناوین خبری بیست و سی، شبکه دو سیما در تاریخ  9 دی ماه 1395 گزارشی با عنوان ریزش دیوار مدرسه ای در سمیرم اصفهان اعلام شده بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزييات حادثه سقوط دیوار مدرسه در سمیرم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..