تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش ترامپ به تصمیم جنجالی پوتین

کد خبر: ۴۵۱۷۶۳

۲۹۹  بازدید

رئیس جمهور منتخب آمریکا از تصمیم رئیس جمهور روسیه در اخراج نکردن دیپلمات‌های این کشور از مسکو استقبال کرد.

خبرگزاری فارس: «دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب آمریکا در جدیدترین بیانیه توئیتری خود از اقدام «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در تلافی نکردن اخراج 35 دیپلمات روسی از آمریکا به دستور دولت «باراک اوباما»، استقبال کرد.

ترامپ در این پیام ضمن استقبال از تصمیم پوتین برای رد درخواست وزارت خارجه این کشور جهت مقابله به مثل با ایالات متحده و اخراج 35 دیپلمات آمریکایی از روسیه، نوشت: «تأمل در این امر، اقدام بزرگی (از طرف پوتین) بود. همواره می‌دانستم او بسیار باهوش است.»

واکنش ترامپ به تصمیم جنجالی پوتین

پوتین پیشتر گفته بود هرگز خودش را در سطح آمریکا پایین نمی‌آورد تا دیپلمات‌های آمریکایی را در تلافی این اقدام اخراج کند و طرح‌های دیگری برای پاسخ به آمریکا دارد.

«باراک اوباما» روز پنج‌شنبه دستور داد تا 35 دیپلمات روس از این کشور اخراج شوند و تحریم‌هایی را نیز علیه دو نهاد اطلاعاتی روسیه به اتهام مداخله مسکو در روند انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا وضع کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش ترامپ به تصمیم جنجالی پوتین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..