تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فتنه 88 ماهیت بوقلمون صفتان را آشکار کرد

کد خبر: ۴۵۱۷۳۴

۲۶۷  بازدید

خبرگزاری مهر: آیت الله زین العابدین قربانی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت با اشاره به وقایع فتنه ۸۸ اظهار کرد: دشمنان اسلام و انقلاب در این فتنه اصل ولایت فقیه و نظام را نشانه گرفته بودند و در این میان برخی افراد خود فروخته نیز به آنان کمک کردند.

وی با بیان اینکه هیچ کس از گزند فتنه در امان نخواهد بود تصریح کرد: فتنه ۸۸ نشان داد که حتی برخی افراد که برای مردم مقام مرجعیت داشتند و از نزدیکان امام راحل (ره) محسوب می شدند نیز از فتنه در امان نبوده و با موضع گیری نادرست در این جریانات، به انحراف کشیده شدند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به انحراف برخی از خواص در حوادث فتنه ۸۸ گفت: این فتنه سبب شد تا ماهیت اصلی برخی بوقلمون صفتان بر ملا شود.

آیت الله قربانی همچنین به حماسه آفرینی مردم گیلان در ۸ دی اشاره و تصریح کرد: مردم گیلان نشان دادند که همواره با بصیرت در مسیر پیروی از ولایت قدم برداشته و هر ساله نیز با حضور پرشور خود در گرامیداشت سالروز حماسه ۸ دی، این ولایتمداری را تجدید می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان به توانمندی های ایران در مقابله با دشمنان اشاره کرد و تصریح کرد: دشمن به توانمندی ایران اعتراف کرده است و عدم حضور نیروهای آمریکایی در سوریه خود موید این اعتراف است.

وی با بیان اینکه ایرانی‌ها امروز در سوریه از حرم مطهر خواهر امام حسین(ع) دفاع می‌کنند اظهار کرد: رزمندگان ما تا پای جان جنگ می کنند و امروز برای دفاع از مرز و بوم به فراتر از مرزها رفتند.

امام جمعه رشت در ادامه به مشاهده نمونه ای از شیوع آنفلوآنزای پرندگان اشاره کرد و گفت: مردم باید تذکرات مسئولان بهداشت را جدید گرفته و در این باره با مسئولان همکاری داشته باشند.

آیت الله قربانی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: دولت به تنهایی نمی‌تواند از ورود قاچاق جلوگیری کند لذا باید به دولتمردان کمک کرد تا از قاچاق جلوگیری کنند و جلوی تعطیلی کارخانه‌ها گرفته شود.

وی همچنین خواستار پرداخت مطالبات چایکاران شد و گفت: مطالبات چایکاران باید پرداخت شود تا بتوانند در فصل زمستان بدون مشکل زندگی خود را سپری کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فتنه 88 ماهیت بوقلمون صفتان را آشکار کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..