تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس های خانواده دنیا فنی زاده

عکس های خانواده دنیا فنی زادهعکس های همسر و فرزندان مرحومه دنیا فنی زاده

مرحومه دنیا فنی زاده عروسک گردان مشهور عروسک محبوب کلاه قرمزی دارای 2 پسر بود.

دنیا فنی زاده فرزند پرویز فنی زاده و همسر آبنتین سهامی ( تصویر بردار ) ، امروز در میان بدرقه همکاران و هنرمندان مشهور تشییع و خاکسپاری شد .

تصاویر همسر و فرزندان دنیا فنی زاده

عروسک گردان کلاه قرمزی صبح دیروز بعد از یک دوره طولانی بیماری سرطان در سن ۴۹ سالگی فوت شد.وی در روز ۲۶ آبان ۱۳۴۶ در تهران به دنیا آمد. پدر وی پرویز فنی‌زاده هنرپیشه سرشناس تلویزیون و سینمای ایران بود که در سال ۱۳۵۸ بر اثر بیماری کزاز درگذشت و مادرش هایده غیوری نام دارد. دنیا یک خواهر به نام هستی دارد.  دنیا فنی زاده، در کنار فرزندانش ارشیا و سیاوش میبینید

تصویر مرحوم دنیا فنی زاده، عروسک گردان کلاه قرمزی  در کنار دو پسرش ارشیا و سیاوش را میبینید:

عکس های خانواده دنیا فنی زاده

فرزندان دنیا فنی زاده

عکس های خانواده دنیا فنی زاده

2 پسر مرحومه دنیا فنی زاده

عکس های خانواده دنیا فنی زاده

همسر دنیا فنی زاده

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس های خانواده دنیا فنی زاده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..