تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستبرد 220 میلیونی به بانک ملی

افرادی به بانک ملی شعبه فرمانداری اسلام‌آبادغرب دستبرد زده و 220 میلیون تومان پول با خود بردند.

دستبرد 220 میلیونی به بانک ملیبه گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سرتیپ‌نیا، فرمانده منطقه انتظامی اسلام آبادغرب دراین‌باره گفت: بعدازظهر جمعه وقوع سرقت از بانک ملی ایران شعبه فرمانداری اسلام‌آبادغرب به پلیس گزارش شد و ماموران در آنجا حاضر شدند و با انجام کارهای پلیسی، به بررسی موضوع سرقت پرداختیم.

بررسی‌ها نشان می‌داد که این سرقت ساعت 13 جمعه رخ داده و سارق یا سارقان مبلغ 220 میلیون تومان را در روز تعطیل از بانک ملی شعبه حداد عادل اسلام‌آبادغرب به سرقت برده‌اند.

جست‌وجوی پلیس برای دستگیری سارقان آغاز شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

انتهای پیام/ی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستبرد 220 میلیونی به بانک ملی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..