تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دروازه بان چلسی به رئال می رود؟

به گزارش افکارنیوز،

با کاهش محرومیت باشگاه رئال مادرید از سوی فیفا حالا این تیم می تواند از تابستان سال 2017  بازیکنان مدنظر خود را خریداری کند،اولین بازیکنی که در فهرست خرید کهکشانی ها قرار دارد تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی چلسی است. 

رئال مادرید قصد دارد با پیششنهادی وسوسه کننده دروازه بان 24 ساله چلسی را به خدمت بگیرد اما از طرف دیگر می داند که چلسی قصد تمدید قرارداد کورتوا را دارد  و این گلر نیز بی میل نیست در استمفوردبریج بماند.

رئال نگران آن است که چلسی پیشنهادی جذاب به کورتوا بدهد و به این ترتیب شانس آنها برای جذب این بازیکن از بین برود.

این دروازه بان اکنون 100 هزار پوند در هفته دستمزد می گیرد و ممکن است در قرارداد جدید دستمزد او به 150 هزار پوند افزایش یابد.

چلسی برروی کورتوا 73 میلیون پوند قیمت گذاشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دروازه بان چلسی به رئال می رود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..