تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه پیست اسکی اندبیل خلخال بازگشایی شد / تصاویر

ساعت: 20:24 منتشر شده در مورخ: 1395/10/10 شناسه خبر: 993658

همزمان با دهمین روز از دی ماه و فصل زمستان با مناسب بودن وضعیت بارش برف، امروز مسیر پیست اسکی اندبیل خلخال برای برگزاری ورزش های زمستانی بازگشایی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  ازناو ،بعدازظهر امروز در دهمین روزاز فصل زمستان به همت اداره ورزش و جوانان و اداره راهداری وحمل و نقل جاده ای خلخال مسیر پیست اسکی تفرجگاه اندبیل بازگشایی شد که با استقبال گرم مردم ورزش دوست خلخالی روبرو شد.

تفرجگاه اندبیل در 6 کیلومتری خلخال قرار دارد و امروز با بازگشایی مسیر این تفرجگاه، خانواده ها با فراغ بال به ورزش میهج  و مفرح تیوب سواری و اسکی پرداختند.

 به گفته سید ناصرمیرمرسلی رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال قرار است پنجمین دوره ورزش های زمستانی شهرستان خلخال در بهمن ماه در همین تفرجگاه برگزار شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال از زحمات اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در خصوص بازگشایی مسیر پیست اسکی برای استفاده ورزشکاران تقدیر کرد.

ورزشکاران حاضر نیز ضمن قدردانی از مسئولین به خاطر بازگشایی مسیر تفرجگاه برای حضور ورزشکاران رشته اسکی و سایر گردشگران از کمبود امکانات در این پیست از جمله نبود تله سیژ برای استقرار ورزشکاران در ارتفاعات اظهار گلایه کرند.

در استان اردبیل علاوه بر پیست اسکی اندبیل خلخال ،پیست اسکی آلوارس در شهرستان سرعین نیز قابلیت برگزاری مسابقات ورزشی زمستانی را دارد.

 

بازگشایی پیست اسکی اندبیل خلخال و آغاز ورزش های زمستانی بازگشایی پیست اسکی اندبیل خلخال و آغاز ورزش های زمستانی بازگشایی پیست اسکی اندبیل خلخال و آغاز ورزش های زمستانی بازگشایی پیست اسکی اندبیل خلخال و آغاز ورزش های زمستانی بازگشایی پیست اسکی اندبیل خلخال و آغاز ورزش های زمستانی بازگشایی پیست اسکی اندبیل خلخال و آغاز ورزش های زمستانی

 عکس و گزارش : سید مصطفی مرادخانی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه پیست اسکی اندبیل خلخال بازگشایی شد / تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..