تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کامرانی فر: اعتراض به داوری روال شده است

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: موعود بنیادی فر در یک بازی پرفشار قضاوت خوبی انجام داد اما متاسفانه اعتراض به داوری در فوتبال ایران به یک روال تبدیل شده است.

حسن کامرانی فر در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره قضاوت موعود بنیادی فر در دیدار پرحاشیه سپاهان- نفت تهران بیان کرد: متاسفانه اعتراض به داوری در فوتبال ایران به یک روال تبدیل شده است. امروز هم دیدیم که با وجود قضاوت بی نقص موعود بنیادی فر و کمک هایش در بازی پرفشار سپاهان- نفت هر 2 سرمربی در پایان این دیدار به تصمیمات تیم داوری اعتراض کردند.

وی افزود: تصمیم داور در اخراج هر سه بازیکن و اعلام هر 2 پنالتی کاملا درست بود. با توجه به اعتراض علی دایی، بنیادی فر قانون را اعمال و سرمربی نفت را بیرون کرد. از طرفی عبداله ویسی اعتقاد داشت در یک صحنه از بازی میلاد فراهانی توپ را از گل بیرون کشیده است. هر چه این صحنه را بررسی کردیم، ندیدیم توپ وارد دروازه نفت شده باشد. به هر حال تیم داوری عملکرد خوبی در دیدار نیمه نهایی جام حذفی داشت.

کامرانی فر ادامه داد: بهتر است مربیان ما مقداری اطلاعات داوری خود را با علم روز تطبیق دهند. مربی نفت در صحنه پنالتی این تیم اعتقاد به اخراج دروازه بان سپاهان داشت اما براساس قوانین روز داوری دنیا، چنین صحنه ای کارت قرمز ندارد. 

وی درمورد شایعه درگیری فیزیکی بین اعضای دپارتمان داوری تصریح کرد: چنین امری به هیچ وجه صحت ندارد. مطمئن باشید تا زمانی که من در دپارتمان حضور داشته باشم حاشیه های اینچنینی نمی بینید. شایعه درگیری فیزیکی بین اعضای دپارتمان داوری کار افرادی است که به دنبال از بین بردن آرامش این دپارتمان هستند. با قدرت کارم را در دپارتمان داوری ادامه می دهم و وارد مسائل حاشیه ای نمی شوم.

رئیس دپارتمان داوری درباره تاخیر در پرداخت حقوق داوران کشورمان گفت: سازمان لیگ مسئولیت پرداخت حقوق داوران در تمام سطوح فوتبال ایران را به عهده دارد. من نگران تاخیر در پرداخت حقوق داوران نیستم چراکه به زودی این امر انجام می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کامرانی فر: اعتراض به داوری روال شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..