تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گریم جالب احمد مهرانفر در فیلم «ماجرای نیمروز» | عکس

گریم جالب احمد مهرانفر در فیلم «ماجرای نیمروز» | عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دومین فیلم سینمایی محمدحسین مهدویان کارگردان فیلم «ایستاده در غبار» این روزها برای شرکت در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.

«ماجرای نیمروز» آخرین روزهای فیلمبرداری‌اش را پشت سر می‌گذارد و همزمان در حال صداگذاری و تدوین نیز هست تا هرچه زودتر به دفتر جشنواره فجر برسد.

در این فیلم مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی‌فر، مهدی زمین پرداز، حسین مهری، محیا دهقانی، لیندا کیانی، امیراحمد قزوینی، امیرحسین هاشمی و جواد عزتی با حضور مهدی پاکدل به ایفای نقش می‌پردازند.

احمد مهرانفر در تازه‌ترین پست اینستاگرامی‌اش عکسی تازه از گریم خود در این فلیم را منتشر کرده و در توضیح آن نوشته: «اين روزها و بازي در فيلم سينمايي «ماجراي نيمروز»، به كارگرداني محمد حسين مهدویان»

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «در محله های پر آشوب تهران، در پیچاپیچ خیایان ها و کوچه ها و در پستوی خانه ها سرگردان و حیران. آیا این جستجو را فرجامی هست؟»

57244




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گریم جالب احمد مهرانفر در فیلم «ماجرای نیمروز» | عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..